Du kan fortsat indlevere ansøgninger elektronisk via vores hjemmeside, via post og i vores døgnpostkasse, selvom vi holder lukket. Alle ansøgninger registreres med den reelle modtagelsesdato.
Vi sender kvitteringer, modtagelsesbreve samt indbetalingskort hurtigst muligt
Hvis du oplever problemer med den elektroniske indlevering
Hvis du ved elektronisk indlevering oplever IT-relaterede problemer, kan du skrive til vores IT-support via e-mail: it-support@dkpto.dk. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt, når vi er tilbage fredag
Ikast-kontor er også lukket fredag
Patent- og Varemærkestyrelsens kontor i Ikast holder lukket både torsdag og fredag, 20.-21. september 2018. Selvom du ikke kan besøge vores kontor i Ikast kan du stadig benytte vores digitale services og fredag kan du kontakte vores kundeservice ganske som du plejer.
Hvis du vil se vores lukkedage, kan du finde dem på her. Har du spørgsmål til vores lukkedag er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.