1. Når du henvender dig til Kundeservice, har vi brug for disse oplysninger:
- Dit fulde navn
- Nummeret på dit smart card
- Navnet på den virksomhed/organisation, du er ansat i
- Din e-mail adresse
- Navn og email på den person i din virksomhed, som har ansvaret for eOLF (din lokale administrator).
2. Herefter kontakter vi din lokale eOLF administrator for verifikation af, at du er tilknyttet virksomheden.
3. Vi opretter en bestilling af et soft certificate hos leverandøren.
4. Du modtager en e-mail fra os med en såkaldt ”PickUp key”, som er den kode, du skal bruge for at kunne downloade dit certifikat.
5. Du vil i løbet af 5-10 dage modtage en mail fra certifikatudbyderen (GlobalSign) om, at du kan hente certifikatet ved hjælp af den PickUp key, vi har sendt til dig.
6. Certifikatet skal nu installeres på din egen PC
Se vejledning for installation og brug af soft certificate
7. Endelig skal du indmelde dit nye certifikat på den danske indleveringsserver
Indmeld certifikat